زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

عصبانیت انگین فیرات از شایعه تبانی علیه کنیا| فیرات: مزخرف است!

  • کد خبر: ۱۵۷۲۸۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
عصبانیت انگین فیرات از شایعه تبانی علیه کنیا| فیرات: مزخرف است!
شایعه شده که کنیا عامدانه بازی را به تیم ملی ایران واگذار کرده و همین موضوع سبب عصبانیت فیرات شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ایران ۲ بر ۱ در نوروز موفق شد کنیا را شکست دهد. حالا شایعه شده که کنیا در شرایطی که ۱ بر ۰ تا دقیقه ۷۶ پیش بوده، با تبانی بازی را به ایران واگذار کرده‌است و تبانی صورت گرفته.

در واکنش به این خبر انگین فیرات، سرمربی ترک‌تبار کنیا که اتفاقا سابقه کار در ایران را هم دارد، واکنشی تند نشان داد.

وی گفته شایعات همه جا وجود دارد و تبانی و اینطور مسائل در فوتبال دنیا رخ می‌دهد، اما از نظر من این حرف‌ها مزخرف است و تا زمانی که کسی نتواند چیزی را ثابت کند به نظرم باید دهانش را ببندد، چون ما یک ورزش زیبا را داریم و هیچ‌کسی هم فکر پلید در این ورزش زیبا ندارد. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما اگر ما بعد از هر اشتباهی بخواهیم فکر‌های کثیف بکنیم دیگر نمی‌توانیم از فوتبال لذت ببریم. واقعیت این است که ایران شانس گلزنی در جریان بازی نداشت و دو گل روی ضربات ایستگاهی و اشتباهات تیم ما از جمله دروازه‌بان ما زد. ضمن اینکه اگر اینطور است چرا هیچ‌کس در مورد داور حرف نمی‌زند؟ بعد از اینکه ما یک بر صفر جلو بودیم داوری فاجعه شد. آن‌ها همه سوت‌ها را برای ایران می‌زدند هر کاری می‌توانستند برای تغییر نتیجه انجام دادند. پس چرا آن‌هایی که در مورد دروازه‌بان تیم من حرف می‌زنند، در مورد داوری داور‌ها صحبتی نمی‌کنند؟ پس من به این نتیجه می‌رسم که هر کسی می‌تواند روز بد و بازی بدی داشته باشد، داور، دروازه‌بان و هر کس دیگری، اما معنی‌اش این نیست که فکر‌های زشت مثل تبانی به سرمان بزند. فوتبال بازی اشتباهات است و ما باید این را بفهمیم و نیمه زیبای فوتبال را ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->